29/11/10

Os soños na gaiola

O meu burriño
¡Arre, corre,
meu burro trotón,
meu burriño manso,
meu burriño bon!

-¡Corre meu burriño;
non galopes, voa!
¡A ver se lle gañas
ó vento que zoa!

-¡Arre, meu burriño,
que es un preguiceiro!
¡A ver se lle gañas
ó vento lixeiro…!

-¡Corre, meu burriño,
nos cascos pon ás!
¡Se queres, o vento
deixarás atrás…!

-¡Arre, meu burriño!
¡Corre máis deprisa!
¡Que se perde o vento
xa verás que risa…!

Poema extraído do libro Os soños na gaiola, de Manuel María.
(Se queres escoitalo cantado por Suso Vaamonde, preme aquí, seguro que che gustará.)

Autor: Manuel María

Ilustrador: Xaquín Marín

Editorial: Xerais

Este libro está constituido por medio cento de poemas nos que o autor percorre o mundo infantil galego con estructuras sinxelas e rítmicas. Os temas que trata van dende Galicia e o mundo ata os animais e as persoas, pasando polas cousas máis cercanas a nós.
A unión dos dous xeniais creadores galegos: o poeta Manuel María e o debuxante Xaquín Marín fan deste libro unha pequena xoia da que deberian disfrutar todos os nosos nenos e nenas.
Moitos destes poemas foron cantados por Suso Vaamonde e recollidos nun disco titulado coma o libro: Os soños na gaiola.
(Se queres escoitar algunha das cancións preme aquí)

No hay comentarios: