11/3/11

125 aniversario do nacemento de Castelao

AOS MOZOS GALEGOS

Eu quero adicarvos esta miña primeira novela. Fíxena para derramar o tempo que me sobraba, máis que para sentir o gozo de crear unha peza de arte. Prestóume horas de vida feliz e xa me daría por satisfeito co que me divertín ao escrebila; pero foi maxinada con tanta ledicia e composta con tanto amor que algo terá de bó. Estóu seguro de que non é unha gran obra; pero é tan humán e tan miña que non podería oferecervos nada mellor.


Adicatoria do autor ao comezo do libro:


Os dous de sempre. Editorial Galaxia

Nesta novela Castelao narra a vida de dous protagonistas dende a infancia ata a madurez, con dúas personalidades contrapostas:
• Pedriño, o fillo máis vello dunha familia pobre, vive cunha tía que o protexe de máis. É lacazán, conformista e ve pasar a vida sen ningún obxectivo.
• Rañolas, eivado das pernas, sen pai e cunha nai borracha, é agudo, activo e emprendedor, e loita por unha vida mellor.

No hay comentarios: